fredag 3. februar 2012

Neglsprett

I dag er det kaldt.
17,6 grader inne. -15,1 grader ute.
Bilen til Herr Far i Huset starta ikke. Falck kom heldigvis og skremte batteriet til å samarbeide.

Heldigvis fyr i ovnen, så da satser vi på at det blir varmere snart...
Kjølig...
Så da er det faktisk litt deilig at jeg har endel jeg må få gjort i huset. For da trenger jeg hvertfall ikke å gå ut.

Såh... Da hiver jeg meg over fjellet av skittentøy og håper at det blir mindre i løpet av dagen ;)
Dessuten kan jeg la døra til vaskerommet stå åpen, og la tørketrommelvarme komme ut i resten av huset. ;D
Ubrukelig snø.
Altfor lite til å stå på ski eller ake. Altfor løs til å lage snømenn og lykter.
Ubrukelig, altså.
Hva er dine planer for i dag? 
Må du ut, eller kan du holde deg innendørs og unngå neglsprett og stikkende, røde kinn?

Ingen kommentarer: